YLD, drama...underbart.... -.-' (7/1-10)

Heejsan.
Idag var det YLD och jag har drama, de e okeej.
Jag och två tjejer gjorde en liten scen "spiderman på bingo" och våran var bäst ;) den va så här:
Spiderman va på bingo och en tant fick bingo då sa spiderman:tyst,inte bingo! och spruta nät på hennne och hon lev rädd. Han tog hennes bricka och då sa lottdragar tjejen:men det där är fusk.ge tillbaka brickan till maj-britt. då ställde sig han på bordet och sa:spider man har aldrig fel *sprutar nät* aldrig!! *försvinner* maj-britt sa: hej då spidergubben! :D

hahha XD grym va,vi fick bra kommentarer sen XD :D vi äger (h) för vi har aldrig fel, aldrig!! :D ;)

Aja det var väl allt ;P

 Juste jag fick spela spiderman XD haha,jag va bäst!! ;)

See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0