Long Time No Talk xD

Heey.
Det har gått ett par månader sist jag skrev nått här.
Ska nog blogga igen. Men kanske inte varje dag :P
Men okey..så sist vi snackade så var det januari XD och nu ere maj så...de va ett tag sen.
Men jaja hmh...vilka viktiga saker har hänt nu då? ;D
Juste, jag e fortfarande skaddad sen romme saken :P jag åker till sjukgymnast vare tisdag :) JUPPI -.- jag hatar skidor. Den är onsdagen så gjorde jag en MR röntgen :) de va rätt så coolt xD hha :) om ni inte vet vad MR och vet vad "Dr.House" så kan ja beskriva lite: Ni vet att det e som en stor tunnel (som oftast e vit) man åker in i den och så får man röntgas xD hahah :)
Jag har varit på konsert! :) LADY GAGA"!!! så jag e ett stort fan!!!!! :D Hon va ass najs ;) ass inte hur hon såg ut XD låtarna va bra och dansen och scenen och...ALLLT.
Jag vloggar fortfarande: http://www.youtube.com/RCH17560 :)
Prenumerera/Subscribe plzz ;)
Ska få gäster snart så måste gå :P pappa har fått ett nytt jobb och nu kmr hans peruanska (?) vän hit med familjen. DEt kmr va ganska pinsamt för de har en son i min ålder och en dotter som e 18 :P
Jaja, hoppas att jag bloggar snart igen xD
Ses!
haha, lolcats ( elelr rabbit) FTW! XD

RSS 2.0