YAY!! Julia kom på en lösning!! :) (19/1-10)

Heejsan.
Igår skrev jag att jag behövde hjälp, men nu behöver jag det inte längre!! :)

Julia kom på att om vi skicat en video till shane och förklarar vad som har hänt och att vi behöver hjälp kan ju han typ aa, hjälpa oss på ett coolt sätt!! :) fett coolt att han skulle skicka en video till oss!! personligt typ!!:)

Så det tog typ 2 timmar att ladda upp den så jag kmr att vissa en BLOPP typ XD hahah det va såå kul!! :)
Juste, jag va typ nervös när vi gjorde videon så jag e väldigt tyst! :)

Hahahha det va allt!! :)

 haahha, en helt random bild jag hittade på google ;)

See ya! ;P
/Rebecca :)

P.S DET BLIR TVÅ DAGENS VIDEOS IDAG. 1. BLOPP OCH 2.SHANES VLOGG!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0