Ingen vlogg idag, så jag skriver ist!! :D (30/1-10)

Heejsan.
Idag var jag i Vällingby med mamma och pappa för att köpa långkalsonger,strumpor,vantar,mössa till ROMME!!! :D Fett kul det kmr att bli!!! Den 4 februari :D (torsdag) :D
Men på myspace har det hänt en sak!
JAG E KOMPIS MED SHANE DAWSON PÅ MYSPACE!!!!! :D OMG!! ^^ De e såå coolt XD omg, jag e så läskig...
PÅ youtube e jag kpmpis med BrittaniLouiseTaylor och Deefizzy!! ^^ :D
Såå jag e fett glad ^^ heheh.
Igår skaffade jag ett blogTV och ustream konto :D
PÅ bloggTV kan man se folk live!! Jag har sett Meekakitty och Deefizzy live!! :D (i fredags) hahha ^^
Meekakitty (Tessa) har liveat (??) i 17 timmar i sträck!! :O jag har inte titta på hela XD meen hon vann nån tävling och om hon vann skulle hon vara live i 24 timmar, och hon vann ju så... ;P
Aja det va väl allt för idag! :D
<---Deefizzy
<---Brittani Louise Taylor
<---Meekakitty
See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0