TITTIES TITTES TITTIES TITIES X'D (15/1-10)

Heejsan.

Joo asså jag e inte lebb eller nått (asså p.g.a "rubriken") meen jag och mina vänner har lyssnat på en låt och sjungit den HELA veckan :) jag har redan haft den som dagens video och man ska ju typ inte ha samma dagens video som man redan har haft men det blir ett undantag idag ;)

Och juste, några killar gillar att läsa "sex-scenerna" i  min bok, 14 år till salu, asså :P
De vill att jag ska säga till varje gång det e en sånn scen :/ -.-' kul att läsa va?? att läsa om en tjej som blir typ  våldtagen med en VINFLASKA!! :O och blir tvingad att göra nått ricktigt... äckligt XD bläää!! usscch!! XD :S

 Bild från videon :)


See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0