OPS!! en sak till bara.... (16/1-10)

Heejsan.

Jag glömde skriva att:
Shane Dawsons vlog är nmr två i en "VIWER ORGY PARTY" och den första är: Justin Bieber is dead? 
Och jag "gav" er del 1 i "Kärleks historien mellan Shane och Shananay" (jag kallar dagens video del 1/del2 för det så att ni fattar XD ) meen nästa gång kmr jag ej att ge er videon så där. Jag kmr då att tyck skriva linken i inlägget, så att ni skom har glömmt hur delarna var eller inte har sett dem kan titta på dem! :D

Jag e fortfarande ass gald för kommentarerna, men en fråga till er alla. Hur "hittade" ni min blogg,har er vänner sagt "titta på currys blogg, den e bra" eller.... jag venne men kan ni snälla säga hur ni hittade meej, jag e såå nyficken ;) hhehehe :P

De va allt :)

 Yeah, shananay :P

See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0