OMG, miin kompiss "skrämde meej" XD hahah (12/1-10)

Heejsan.
Idag skrämde min kompis typ meeej för idag så typ stirrade hon på meej hela tiden och jag bah:?? (tänkte det)
sen sa hon en sak som typ ussch!! XD hahah de va liite skarrigt XD hon vet vad hon sa...men om jag skriver det kmr mkt att hända:
1.hon kmr att hata meej XD
2.jag kmr säkert att få typ kommentarer/folk tänker: fan vad de e skarriga!! ussch och sen kmr de väl säkert att säga nått i skolan nästa dag :/ störrande!! XD
3.jag tror inte att jag ens vill skriva det XD

Jaa men idag fick jag också värsta dampet XD hahah moa vet vad som hände och typ vrf det hände men som jag sa jag ska nog INTE skriva det här XD

Aja,det var väl allt.
Neej juste, jag har typ tittat på shane dawsons allla videos snart :) har bara den andra kanalen kvar :D


Hahhah, han gör så där i en video XD hahah och jag va bara tvungen att ha en STOR bild på den XD visst e han het ;) X'D

See ya!;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0