OMG!!! Jag e såå glad, tack alla :D <33 (16/1-10)

Heejsan.
Jag loggade in på miin blogg konto grejj idag och jag såg att MÅNGA har kommenterat!! :D ^^ <33
Tacck såå mkt ^^
Och till en tjej (eller kille men jag tror attdet e en tjej XD) sa: gillar inte du nigahiga mer?
Svar: neej, inte längre ;) :D I LOVE SHANE DAWSON NOW!! :D ^^ X) <3

Jag e så glad att jag fick så mkt kommentarer under en dag! :D
You made my day people ^^ <33

Och jag såg att ni gillade shane dawsons lååt, heheh najs va ;) I want, AAASSS and P***Y P***Y XD hahahah :) XD (asså de va en del ur låten, JAG E INTE LEBB!!!!) :)

Idag får det bli tre dagens videos för att:
1. shane dawson laddade upp två videos nyss.
2.en av videora e typ... asså man måste se den första för att fatta den andra :D

de va allt :)
och juste för alla som gillar shane dawson:
han laddar upp en ny video varje lördag vid den här tiden (17.30, svensk tid)




Tack för kommentarerna :D

See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0