Nu e de 10-talet!!!!! XD (1/1-10)

Heejsan.

WOHOO!! Ett nytt år! Under det här året kmr det att hända roliiga saker:
1. Äntligen så e de bara 3 månader kvar tills jag fyller år!! :D ( fan, jag blir fjåårtiss XD, 14 år asså för er som e seeeeeeegaa XD) ¨
2.ehhhh,ehhhh....

Okej de e väl tydligen bara en rolig ska XD hehhe ;P

Aja,just nu tittar jag på typ "minnen" från idol 2009 på 4:an :P
Just nu vissar de när Erik sjöng "Run too the hills". Nemen ojj bara för att jag skrev de va låten slut XD detaljer,detaljer.

Ska leta efter FFML och video nu,jag venne om jag pallar men jag gör det ändå :P

Hoppas att jag får träffa Olivia idag!! :D

Se hela bildenWow, Idol "gänget" XD

Nu kom jag ihåg när Erik vann och hans jävla flickvän kom upp på scenen -.-' hoon va fett jobbig, aja de va väl allt :P








See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0