Måste hjälpa miin kompis!! Kaan DU hjälpa meej liite?? :) (18/1-10)

Heejsan.

Jag MÅSTE hjälpa Julia!!!
Jag borde nog berätta hur jag ska hjälpa henne ;)
Så här e det:
Jag och Julia e galna i SD (Shane Dawson) och vi vill köpa var sin hoddie. Min mamma säger att jag kanske får men julias pappa vill "söka upp honom" och SD säger typ ass mkt "fula ord" i sina videos och han e pervig XD
och julias pappa och mamma gilllar typ inte sånt XD föräldrar e så GAMMLA!!!.....XD
 Så nu kan DU hjälpa oss. Kan du söka efter en SD video på youtube och leta efter en "FIIN" video, asså inga "fula ord" eller perviga saker XD hahah, de e inte lätt asså meen snälla hjälp!!! :O jag vill ju inte vara sj med att ha en SD hoddie (om jag får en :P)

Meen de va väl allt :P

 :)

See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har en idé, du får veta mer sen :)

2010-01-18 @ 20:25:21
URL: http://guudiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0