Magic Farm X) Jätteskojjigt XD (3/1-10)

Heejsan.
Idag vaknade jag sent!! 11.00 :P de e min senaste under hela lovet, juste. Snart börjar skolan X( Men vi börjar med YLD (year level day, aktiviteter). Sj har jag drama, juppi -.-' meen vi kmr att ha: drama lekar och så ska vi göra vår egen film, de värkar ju skojj ^^ hehh.

Meen om magic farm XD haha de e nåt spel jag lada ner från den där hemsidan jag berättade om igår :P
Jag gillar "farm" spel heheh: farmville,farmtown,farml life mm.... heheh X)

Aja ska någ spela liite mer men först ska dagens video/ffml komma heh :D

 Hehe, det där e magic farm :P X) Miin kusiin gillar det också X) XP XD

See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0