Jag bloggar, #clitterdick :D (17/1-10)

Heejsan.
Om du inte fattar vrf jag skrev "clitterdick" har du nog glömmt vad du såg igår. dagens video: hans vlog.
Meen idag skulle jag ha gjort min hemspråks läxa, fast jag glömde mitt spanksa block i skolan XD fitta, så imorron på morgonen måste jag skriva 20 meningar!! X(
PISSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!
elller så kan jag ha "tappat bort blocket, men jag gör läxan till nästa vecka ist" X)
de låter bra ;)

Meen jag ska göra matte läxan. Vi håller på med algebra :) de e jättekul och enkelt :)
aja ska nog göra läxnan snart, ska bara fixa dagens grejjor först :)



Juste, tänk...enda sen jag "skapade" den häör bloggen har jag loggat varje dag! :D
jag har inte missat en enda dag!! :) fett stolt jag e ;)


See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0