Hihi, minnen ^^ (2/1-10)

Heejsan.
Idag blir det kanske en dagens sak grejjer :P

Meen minnet idag var att jag satt i bilen efter att jag hade varit hos kusinerna så hörde jag låten: alalala lång alalala lång långkalsong ^^ XD hehhe de va minnen från min gammla klass :)

Hos miin kusin så satt vi vid datan, min kusin som e 9 år hade tydligen hittat en sida där man laddar ner gratis jättebra spela ^^ det heter www.myplaycity.com XD de e typ barn spel med de e kul ^^

Måndagen som kmr ska jag och mamma, juste glömm inte OLIVIA ska åka till stan ^^
YAY!!! ^^

De va väl allt för idag, meen glömm inte dagens video och ffml ^^


Se hela bilden





Dam långkalsonger :D XD












See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0