Dagens Video/FFML :D (3/1-10)

Heejsan

Dagens Video:

haha, grymaste asså! :D Jag och mina vänner sjöng den här låten typ hela tiden en hel helg XD hahah såå naajs aasså :D  vi kan typ hela texten :P X) *Stolta* X)

Dagens FFML:
Idag, eller snarare på nyårsafton så skulle jag möta upp med två vänner för att fortsätta festen hos en av dem. Det visar sig att bara en dyker upp och jag frågar vart Jojje (den andra killen) är. Han trycker en drink mot min bröstkorg och säger att han redan är uppe i lägenheten. Jag halsar drinken och börjar traska upp för trappan. Efter det är det svart. Jag vaknar upp dagen efter - naken, i samma säng som killen som spetsade min drink. Jag har fått uppleva min första homosexuella erfarenhet. FFML.

Fett synd!! Jag menar det! :( :P

See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0