14 åringar och tv... (13/1-10)

Heejsan.

jag har precis ätit och då tittade jag på tv. Det var "the biggest loser" -.-' jah bah: jaha?? bra program att titta på när man äter XD

Meen idag fick jag en pocket bok på posten. jag fick beställa den via nätet. den va till mamma men hon ser inte pocket texten så jag fick den ist! :)

Boken heter "14 år till salu" och det e en sann historia om en tjej som blir våldtagen av en kille i sin egen ålder och får skuldkännslor för det.sen säljer hon sej på näten men får inte betalt av sina "kunder". Fett synd om henne :( DEN E SANN!!! :O :(

Meen jag läser väldigt mkt just nu bara för att jag har tre böcker att läsa! (som jag gilar X).)
Det e en engelsk bok, En natt på demon hal och 14 år till salu.

 Fett synd om henne :( :( :(

See ya! ;P
/Rebecca :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0