Sorry! :( (5/2-10)

Heejsan.
Igår bloggade jag inte för att jag har skadat mitt knä så jag blev lite drogad när jag kom hem för att det gjorde sååå jävla ont!!! X( såå jag sitter hemma nu och ska till akuten senare idag :/ hoppas det inte e helt fucked up!! Meen det skulle vara cool att ha gips för då får alla skriva sitt namn på det :P heheheh ^^ meen jag hoppas det blir bra!! ^^ men de va ass kul igår!! Jag lärde mej grunderna i skidor!! ^^
mina pjäxor satt för löst så drf kunde jag inte ploga! så jag fick panik, kastade mej åt sidan ist för att åka off pist! för läraren sa at kasta dej åt sidan om det går för fort, JAG SKA ALDRIG GÖRA DET IGEN!!! XD hehehhe ^^ meen jag har såå jäkla fu**ing ont!! * nu saker jag fula ord som:* FI***A; K**K!!!!!!!!!!!!! X(
Mitt knä efter romme :(
Så jag tror inte att jag kmr att loga så mkt på ett tag för jag måste vila mitt knä några dagar, de betyder typ en vecka eller nått :P
See ya! ;P
/REbecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0