ROMME IMORRON!! :D (3/2-10)

Heejsan.
Jag ska till romme imorron :D fan vad kul det kmr att bli!!! :D
Meen jag har inte gjort såå mkt idag så jag ska nog gå och packa nu såå Sees! :)
Dagens Video:
Dagens FFML:
Idag lånade jag ett par skitfula badbyxor av badhuset då jag glömt mina egna hemma. Jag hoppade ned i vattnet och känner genast hur jag blir extremt pissnödig. Då jag skäms så outhärdligt över mina lånade badbyxor så bestämmer jag mig att pissa i poolen. Det visade sig att badbyxorna var gjort av samma material som en torrdräkt. Jag sprang med en piss-fylld vattenballong genom hela badhuset för att slutligen halka och spilla ned hela mig själv och badhusgolvet med mitt urin. FFML.

Hahhah :)
See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0