OMG, miin pappa berättade en sak :O (28/12-09)

Heejsan igen.
OMG, min pappa sa nyss att min 19 åriga kusin som jag ALDRIG har träffat kmr den 29:de :O
Och det är ju imorrron!! :D Jag är så lyckligt!! Jag har inte sett henne nån gång i mitt liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

OMG!! jag hoppas att vi(mamma,pappa,jag)kmr att få see henne!! :D Hon ska bo hos min morbror-hennes pappa.
OMG OMG OMG OMG OMG OMFG :D :D :D :D :D :D

(OJ miin bild försvan X(...)


Miin kusin, Olivia :D <333 OMG, hon är påväg mot Sverige nu!! från Kuba :D ( på bilden är hon i kuba :P)
See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer
Postat av: Hedda Carolina

Hon är ju lik dig :D

2009-12-28 @ 21:59:15
URL: http://hca.blogg.se/
Postat av: Rebecca Curiel

Hahah, faktiskt ;)

meen hon ee typ asss kort XD hon e kankse 160 eller mindre, hon e 19 år!! XD haha jag är en jätte jämfört med henne :D XD

2009-12-28 @ 22:08:37
URL: http://currys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0