OMG!! KANNIBAL FISKAR!! :O (27/12-09)

Heejsan.

Asså fan vad äckligt!  Nyss dog en fisk i mitt akvarium. Så alla andra fiskar simmade fram till den och börja bita den!! USCHH!! de andra fiskarna hade bitit ett hål på huvudet så man ser den döda fiskens hjärna :O sååå äckligt!! eller hjärnan ser utt som enn mini räka XD hahah, usssch XD Först tänkte jag fota fisken men sen tänkte jag: "jag vill inte skrämma mina blogg läsare XD" så jag ska hitta nån bild på google ist :P

De e nått fel med alla fiskarna vi har haft har varit kannibaler XD förut åt de upp en fisk varje vecka, de va typ smma sort också för efter att en hade dött så ville mamma ha en ny XD men de åt inte upp fiskarna, de bett längst in vid typ stjärten och då dog tydligen fisken XD de gjorde de bara för att fisken hade typ "smutss" längst in och då ille de andra bita brt de men de blev inte så lyckat XD -.-'

Se hela bilden
Jag hittade ingen bild på fiskar som äter på en annan fisk så jag tog den här bilden ist XD





See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0