Om miin jul :) ( 26/12-09)

Heejsan.

Joo, om miin jul...
Jag fick en mini laptop! yay ^^ äntligen! Jag har liksom velat ha en laptop i flera år! Min gammla data va fett seeg och min laptop e såå snabb ^^ (jämfört med min gammla dta e alla datorer snabba XD)

Miin förra data vaså seg så närman startade den fck man vänta 15 min för att den skulle kunna andvändas, om den inte var klar" och jag öppnade ett internet ehh, sida?? (säger man så?? :S aja..) så va datan trippelt så seeg X( meen med min laptop tar de mindre än 1 min för att starta deen :D 
 
De e fett skönt att jag fick min laptop för då kan jag nog skriva liite varje dag :D (kmr kanske att skriva fler gånger per dag men de e om jag pallar)

Meen så här kmr min blogg typ att funka: jag kmr att skriva om nått "coolt" som händer varje dag. Om jag inte har nått att skriva om kmr jag att ta ett random ämne och skriva om det :P annars kan man alltid skriva en kommentar om ett helt cp ämne :D så ska jag försöka skriva så mkt jag kan om de ämnet :)
Typ så kmr det att funka, tror jag... :P
Nu har jag inte så mkt mer att skriva om min jul :P 
 
See ya! ;P
/Rebecca :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0