NU ska jag skriva om den andra killen på youtube :) :P (27/12-09)

Heejsan.
Igår sa jag att jag skulle skriva om en till kille, men jag orkade inte. Ist tittade jag och mamma på nån cp film på 3,4 eller 5:an XD den heter förtrollad :P usch... men vi såg inte hela :P

Aja, om killen nu då. Han heter: Shane Dawson :D   Han är INTE emo, många tror de p.g.a hans hår :P  Men i alla fall,jagtcker att han e rolig och så...han brukar typ lägga upp en video varje vecka, säger han... men de finns inte så mkt at säga när det handlar om honom. Titta på den har videon ----->
http://www.youtube.com/watch?v=VsukwnTEb8k&feature=channel

 
Jag har inte så mkt mer att säga om honom, så jag kanske skriiver liite senare om nått helt annat :P
See ya! (jag inte vrf jag skriver "see ya", typ liitte damp från meej :P)
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0