Naaw, vad sööt ^^ (27/12-09, tio min kvar till det e 28/12-09 XD)

Heejsan.
Naaw, asså jag hade lite tråkigt så cupcake (www.guudiiis.blogg.se) hade skickat en länk med nån fett störd kille(raywilliamjhonson), HAN SUGER, iaf...i den videon snackade han om en liten kille som sjunger I'm your men kan typ inte texten så jag var bara tvungen att vissa er den :) XD

Hahha XD faan vad sött!! XD Skriv en kommentar om vad ni tycker om deen lilla sötnossen XD

Aja, sj gör jag inget just nu, är inne på facebook och ska nog snart gå på toa XD (inga detaljer :P)
*3 minuter senare*
såå nu har jag varit på toa xD meen inga detaljer om de :P

Meen ni vet det här med att typ alla blogare har en "fråge stund" och jag fattar inte vad man menar med de men tydligen är de en tid å man kan fråga vilka frågor som hlst och bloggaren ska svara på dem :P såå jag ska nog ha en sån tid nån gng, när min blogg är "populär" :P då kmr jag göra att jag ger er nån timmer eller så, ni frågar alla era cp frågor och sen så ska jag svara :) jag venne om man gör så, men jag gör så nu ;P hehhe, aja skriiver mer om nåt kuul häänder ^^

See ya! ;P
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0