FMyLife borde heta EFailLife XD ( Epic Fail Life :P om man inte fattade de xD) (27/12-09)

Heejsan.

FMyLIfe är en hemsida där man skriver sin epic fail stund som har hänt under dagen :)
De e jätekul att läsa vad som har hänt andra XD Har är en av mina favoriter från FFML (fan för mitt liv, den svenska sidan): Idag, fick jag reda på att jag skulle bli pappa. De dåliga nyheterna är att jag är 16. FFML.
Hahah XD den ska man trycka på en kanpp av två. En är: "jag håller med, fan för ditt liv" eller "du förtjäna det"
På den här tog jag "du förtjänar det" för att han gör de XD han glömmde ju en viktig sak :P (gssa sj vad han glömmde...)

Min favorit från den engelska sidan är: Today, I gave my boyfriend a box of chocolates as a present. A few hours later, he texted me saying that the box of chocolates contained nuts. He's allergic to nuts and his mother now thinks I'm trying to kill him. FML. Haha XD fett fail, att inte veta att sin kille är allergisk mot nötter XD meen jag tycker synd om henne :P

Men gå in på www.ffml.se för den svenska sidan, längst upp i det högra hörnet kan man byta land. De finns: frankrike,sverige,spanien,italien och storbrittanien/usa :D

En video från shane dawson där han förklara vad FMyLife: http://www.youtube.com/watch?v=4FtfJ8gCOQs



 
Första rutan: Today I was the only one in an elevator when a attractiv girl came in, talking on her phone.
Andra rutan:
She said to her friend: I have to go, there's a cute guy on this elevator.
Tredje rutan: Before I could even react, she turned to me & said: Sorry for lying. I really wanted to get off the phone with her...
 
Hahaha, bästa Fuck My Life (FML=Fuck My Life :P)

See ya! ;P

Juste idag fyller en tjej år som jag träffade på kollot det här året :D
Grattis Sara!! 14 år idag :D Ha det bäst idag :D
/Rebecca :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0