FЯED is Hackin' awsome XD ( 26/12-09)

Heejsan igen.
Har liite tråkigt nu så jag ska skriva om fred! XD han e såå rolig asså XD (Han  säger hackin' typ hela tidn i en av hans videos, drf heter inlägget hackin'.... )Se hela bilden
Killen på bilden är Lucas Cruikshank (jag tror att han heter så i efternamn :P) och det e han som spelar " Fred Frigelhorn" på youtube :) Han spelar en 6 åring som typ e cp XD såå jäkla roligt asså XD haan snackar inte i med sin riktiga röst, men jag vet inte hur jag ska förklara hur han låter. Jag vet, titta på hans videos :) Den här är hans första videon av typ 3 "säsonger"-----> http://www.youtube.com/watch?v=4-CehxoJy0I&feature=PlayList&p=3lA27MT9wKY
De e så här: man älskar honom eller hatar honom, de finns typ ingen " 50-50", de bara e så :P
Jag tycker iaf att han e bra!! :)
Tryck bara på den sidan jag skrev där uppe, hans videos e bara 2-3 min :) Kommentera gärna vad du tycker om honom :) jag vill gärna veta om jag inte är den enda som typ tycker att han e rolig :P


Okeej de va väl allt jag hade att säga om Fred, jag kmr kanske skriva ett nytt inlägg om en annan kille på youtube snart, jag har inte så mkt annat att göra heh x)
See ya!
/Rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0