Dvärgens återkommst :D (30/12-09)

Heejsan. faan min txt blev cp stor igen X(
Igår kom min kusin och när jag såg henne kunde jag inte tro det asså!
När en kort kort kort liten flicka sprang mot min morbror tänkte jag "är det rätt tjej?? Är hon 10 år eller??"
Hoon hade med sej en docka också, hon sa att det var för att hon saknade sin mormor och morfar, hon bor med dem.
Meen mamma tror att hon tog med sig den som typ "stöd", hon åker från kuba för första gången liksom :P
Meen idag ska jag kanske "hämta" henne och så ska vi till vällingby ^^ meen mamma ska ringa hem till dem för att se om hon e vaken, sj är jag för feg för att ringa ;P hehe.
De kmr att li såå kul!! Och alla kmr att tro att jag e hennes stora syster XD HON ÄR cirka 140 CM!!!!!!!!! OCH SKO STORLEK: 34!!!! :O XD
Hon måste verkligen ha ID (de måste ju alla vuxna ha men ändå) för annars skulle de tro att hon e 10 XD hon kan ju inte svenska heller så jag kmr att få snacka åt henne(typ om vi ska beställa mat eller nåt :P) Då tror man att hon e ännu mindre ju XD
 Naaw, vad liiten ^^

See ya! ;P
/Rebecca :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0